Mordförsök

Har varit och tränat med Felicia i någon timme, så om jag inte har träningsvärk i morgon blir jag besviken ;) hehe.
Fick reda på en ASBRA grej när jag va på väg till tåget, jag hade nämligen fått hem deklarationen och även jag får tillbaka pengar på skatten :D vilket jag inte trodde, men nu är min sommar räddad ;)

kom tillbaka till frövi för ett tag sen, så skulle jag gå ner till piccaso och köpa en sallad. Vilket jag gjorde också, satt en kille där som började prata med mig, jag hade aldrig sett honom tidigare men han va bombsäker på vem jag va. Han sa att han dessutom kände mina föräldrar, så när jag frågade honom om villka de va så kunde han inte svara på det. så berättade jag väl att jag inte va här i från utan att jag va ifrån dalarna, men han visste ändå vilka mina föräldrar va. för han hade varit i dalarna för 14 år sen och lagt asfalt. så fråga han ut mig vilka ja umgick med i frövi, och vart jag går i skola osvosv. tillslut berättade han att han hade missat 4 år föratt han hade setat inne för grovmisshandel och mordförsök. haha då kände jag att jag inte hade någonting där att göra så ja gick hem :)

Nu har jag precis ätit min kebabsallad, så det är väl dax för lite film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0