myyysig

haft en ganska mysig dag men ändå inte gjort så extremt mycket. 
började med att jag typ satt ute i det fina vädret i någon timme.
sen fick jag för mig att jag skulle ta en tur på min plastraket, vilket slutade med att jag hamnade på plantvallen med fia, så fick jag sen åka ner till ok för att hjälpa louise att tanka! hahah..
vi åkte tillbaka till fotbollen, slutade med 9-2 till bjursås tror jag, om det nu va dom de mötte.
åkte hem till pappa en snabbis och städade, sen begav jag och louise oss till mamma för att äta grillat.

sen drog vi vidare till sunnansjö för att hämta fiafis så blev det en kaffe utanför ok. där vi okså blev intervjuade haha.

i morgon ska jag ut med dixie kl 8 vilket jag inte alls är sugen på just nu. sen vidare in till stan och söka jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0