onsdag

tycker inte om såna här dagar när det är helt ovärt att åka till skolan.
lixom en krönika kan jag lika gärna skriva hemma som att sitta i skolan och göra den.
lika matten, de kan man också lika gärna göra hemma istället för i skolan.
hatar onsdagar.
först svenska, sen lunch i typ 50 min, sen matte.
tycker att man lika gärna kan hoppa över lunchen och ha matte direkt efter svenskan så man får sluta tidigare istället.

Slutar iaf om 5 minuter.
ska ta tåget hem till mig och ringa lite samtal. Sen lägga mig i sängen resten utav dagen tror jag, är sjukt trött!
Skulle också behöva åka till ludvika och fixa lite, men tror jag gör det på lovet istället..
jag som är bra på att skjuta fram saker.
måste diska också när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0