papi

sitter hemma vid  pappa och kollar på någon film som går på 3an.
förövrigt är jag sjukt trött och funderar på att gå och lägga mig snart.
vilket skulle vara super skönt! skulle behöva vakna i tid i morgon så att jag orkar upp på tisdag när skolan börjar igen.
är inte ett dugg taggad på skolan, de här lovet har gått alldeles för fort!
känner redan att maj månad gärna får vara några veckor längre.
har typ hur mycket skolarbeten och prov kvar som ska in före den 23 maj.
ska även hinna med att packa allt tills flytten går.
och jag är ju inte direkt den snabbaste människan.
men de får de bli ändring på!
ska bli sååå underbart skönt att ha en helt egen lägenhet i ludvika över sommaren.
känns inte som om att jag har så speciellt mycket att göra i nyhammar längre.
det bästa med att ha lägenheten i ludvika måste ju vara att jennifer bara bor någon minut ifrån mig då.
så ensamt kommer det ju inte direkt bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0