stan

Ligger hemma i sängen och är lite smått deprimerad! kommer få leva fattigt i sommar.
verkar inte få nå jobb jag inte.
har iaf inte fått nå brev hem än, och de skulle isf ha kommit i slutet av förra veckan, börja utav den här veckan.
så det är väl bara att hoppas på att de kommer ett nästa vecka..

idag fick jag lite sovmorgon, va ut med dixie kl 10 i stället för kl 8 som jag varit alla andra dagar den här veckan. men det va bara för att papi börja 7 istället för halv 5 idag.

om någon timme så kommer mamma och hämtar mig så åker jag med henne in till ludvika.
måste upp dit där jag hade praktik och fylla i lite papper å så.

nu ska jag koka mig lite makaroner tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0