Torsdag - snart helg!

har inte orkat bloggat på ett par dagar, men vad gör de om 100 år?

just nu ligger jag hemma i sängen och kollar på lyxfällan. Har precis ätit också, Kyckling och pommes. de gick väl ner.

helt meningslös skoldag idag. började med engelska, kom 30 min försent för att jag missade tåget som jag egentligen skulla ha tagit. så det enda vi gjorde på engelskan va en hörövning på 10 minuter. sen hade vi handels, som vi hade prov i, höhö äälskar när man glömt av att man har prov! meen de gick väl. och frisörlektionen gjorde vi ungefär inge annat än att sitta och rita "S" för att få in kännslan av lockar, heeelt värdelöst!

i morgon är det äntligen fredag! vilket betyder grillfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0