trasig

När jag kom hem ifrån skolan så hade jag ju planerat att lägga mig i sängen och kolla på film.
det slutade istället med att jag somnade och vaknade för ungefär en timme sen.
skönt va de, men jag är fortfarande lika trött.
vilket kanske är bra så jag kan sova inatt. Tar iaf sovmorgon i morron tar tåget in till öret vid halv 11 för att äta pannkaka med Frida =)
kan ju inte bryta våran trend med att äta pannkaka varje torsdag ;)

Skrev ju tidigare i morse att min telefon hade levt sitt egna liv.
Vilket den gör nu med.
det går inte att ringa till den, för den som ringer tutar det bara upptaget, och smsen kommer inte alltid fram..

Och filmen jag skulle se i morse va sämst!
inte de minsta bra..
men om jag ska tycka att en film är riktigt bra så ska nog ett under ha skett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0