snaaart sluut på de rooliga!

Kom precis hem från en trevlig kväll på ok!
mongolider som inte klarar av att tanka själv, och tror att det alltid sitter någon som jobbar på ok utanför på nätterna. Ja tjena, vem orkar sitta där hela nätterna utan att ha butiken öppen? inte jag, eller jo kanske, med treeevluga vänner isf!

Haft sån ångest idag för att skolan börjar på tisdag. jag vill inte. men ändå vill jag!
pendla över 3 timmat samanlagt varje dag i 2 år. kommer leva på dom där jävla tågen. kommer nog dö på dom också!
meen, det är ju mktmkt bättre att bo i ludvika! känner ju iaf ngn där ;)

I morgon kommer Jennifer till nyhammar och är hundvakt med mig ;) undra om hon ens vet om att jag är hundvakt? haha.

nu film, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0