söndag.

Har inte hunnit skrivit någonting idag, har haft fullt upp hela dagen.
Gick upp extra tidigt idag för att städa.
hjälpt mamma att laga mat.
firat jocke.
kollat på 2 fotbolls matcher.
& umgåtts med härliga vänner :)
de är ungefär allt jag har gjort idag.

Har tänkt på en värdelös grej, Louise fyller 18 om en månad idag. ( kul för henne, tråkigt för mig ) Dom flesta av mina vänner är 18 eller över 18, så dom springer ju på krogen var och varannan helg. medans jag får sitta hemma helt själv ;o haha. annars har jag ju nästan alltid haft Luui med mig. men nu fyller ju hon också 18, & kommer springa på krogen :( haha hur värdelöst är inte de? vavava.

I morgon är det dessutom sista dagen på sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag växer ifrån dig :( men du hinner ifatt!! :D

2011-08-23 @ 19:30:54
URL: http://loouisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0