11.05

Igår var det ju hockey, mycket bra hockey!

haha de som va mindre bra va att när ja kom dit så trodde jag att jag hade glömt mitt kort hemma, så ddom andra fick betala in mig, men när vi satt oss i bilen på väg hem, så de första jag ser är mitt kort.. bra jobbat Johanna!!

åkte in till sta med angelica och åt. sen hem till jacob. han skulle låna min dator lite, och jag skulle lämna lite grejjer till han. haha skulle raka jacob inatt också, alltså på huvudet! dom första vändorna gick bra, men sen slutade rakaparaten klippa, haha så halva nacken var klar, och lite grann uppe på. tillslut fick vi igång den där makapären så vi kunde raka klart. vid en 3 på natten skulle vi kolla på film, såg nog inte längre än 10 minuter sen sov jag :D
vaknade strax före 10 och nu sitter jag och väntar på pappa som ska koma och hämta pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0