14.27

Är trött, har precis vaknat. Här vänt på dygnet totalt under mina få lediga dagar.
Skulle bli förvånad om jag går och lägger mig före kl 12 någon dag under ledigheterna.
igår var en helt okej dag.
Jacob ringde och väckte mig vid 12, å frågade ifall vi skulle laga mat. så det va bara att hoppa in i duschen å knata bort till han.
Han lagade maten, och jag diskade. bjöds på köttfärssås.

Träffade Isabell en snabbis, fick en julklapp av henne :) super fint ljus!
seen gled jag, jesper & josef till borlänge och skulle köpa julklappar. hatar kupolen! hatar folk! och vi blev ändå inte klara med julklapparna så vi lär väl göra ett ryck idag med.

När ja väl kom hem så var det bara att byta om lite för att gå ner till rasmus. Där dom typ drack öl, lyssna på peter jöback och rökte pipa. haha.




Mannen på bilden skulle jag lätt kunna gifta mig med! utan tvekan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0