22.25

Kom precis ut från duschen, skapligt skönt att duscha!
ska alldeles snart sova, igår vid den här tiden sov jag faktiskt ;) somnade typ vid halv 9 förvånad över mig själv. men hade så sjukt ont i huvudet. Hade lika ont i huvudet i morse när jag vaknade, så jag bestämde mig för att ta det sena tåget till skolan istället. kände att jag ville till skolan idag när det va sista gången vi skulle ha Tom ( våran frisörlärare) han slutar ju nu, känns inte okej! Jag har nog aldrig tyckt att en lärare har varit så bra på att lära ut. och så mycket kunskaper som jag fått sen 2an börjat fick jag inte ens på hela första året.
Hehe Lyckades också fjäska åt mig av en annan lärare att han skulle ta bort min frånvaro som jag fick på första lektionen :D

Annars idag så har jag haft dejt med Angelica på donken. Sen träffat Fia och Isabell :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och sussa! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0