23.44

Har varit sämst på att uppdetera bloggen, men i min värld så är det inte speciellt viktigt!

Min helg har iaf varit bra, visst det är ju bara lördag än, men för mig är den så gott som slut.
Igår så färgade jag angelicas hår på salongen, tyckte att det blev en jätte fin färg :)
sen träffade jag jennifer en liten stund, det var bara meningen att jag skulle dit en kortis sen gå hem, men det slutade med att jag kom hem mitt i natten någongång. kommer inte ihåg hur mkt klockan var.

den här dagen började med att jag åkte ut till nyh med jesper för att plocka ihop alla mina grejer som jag hade kvar i huset. blev några säckar och kartonger..
sen tog jag mig en tripp till grängesberg, spela kort och hade det trevligt :)
blev dock toook trött så jag åkte hem tidigare än alla andra. men nu när jag är hemma så är jag hur pigg som helst. knepigt..

nu ska jag iaf kolla på film, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0