4.44

min klocka är iaf nu 4.44 och jag sover fortf inte.
3dje natten irad som jag inte kan sova alls.
sover ungefär bara 1 till 2 timmar på morron kvisten.

den här natten har jag bara vridit å vänt på mig i flera timmar.
tillslut satte jag på en film som precis tog slut.
tänkte att jag skulle försöka sova nu.
vi får väl se hur det går med de.

inte bara jag vaken har jag märkt, det springer folk i trappuppgången heeela tiden.

skönt att vi har sovmorgon i morron, eller idag?
iaf så att man inte behöver gå upp allt för tidigt..

sista skoldagen för den här veckan.
hur skönt som hellst.
alla andra i klassen har skoldag, men inte jag eftersom jag ska till tandläkaren.
är vid tandläkaren i ludvika, och eftersom det tar minst 1 timme å 40 min till ludvika från örebro.
så är det inte direkt någon ide att jag sitter å åker fram och tillbaka.

nu ska jag gå ut på ballkongen och ta lite frisk luft.
fortf lika varmt här inne.

det är ngn som är ute och plogar också, har hört plogbilen hur länge som hellst.
eller dom tar undan snöhögar och kör ner de på sjön ocksp tror jag.
det såg iaf så ut.

jaja, vi hörs säkert sen.
natti



i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0