åker tillbaka till frövi efter en natt vid jacob.

sitter på tåget mot frövi nu. och har äntligen fått igång på min dator, har inte använt den på hela helgen, så skulle jag använda den hemma vid jacob igår, men då fungerade det inte att ladda, blir inte direkt förvånad, eftersom det blir så nästan hela tiden, fast jag har haft in den på lagning till och med. men då sa dom bara att det inte var nå fel på den. så ska lämna in den i örebro nästa gång den gör något sånt.

Blev ingens skola för mig idag, för att jag var tvungen att köpa ett tågkort  innan jag kunde åka, och resebyrån hann inte öppna innan mitt tåg gick. surt! men skönt med en ledig dag ;)

helgen har vart ganska lugn, och seg! den har mest bestått utav louise, de e nice iaf :)

nu kommer ja snart till storå, och där finns det ingen mottagning för internet, så det är väl lika bra att jag koplar ner det i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0