badkar

tänkte att jag skulle ta mig ett dopp i badkaret för en stund sen.
vilket jag gjorde.
tog på mig en ansiktsmask också.
men när jag låg där så blev jag så trött såatt jag höll på att somna, så jag vågade inte ligga kvar, ifall jag skulle somna.
haha inte för att det direkt är någon risk för att man skulle drunkna i mitt dvärg badkar.
gick iaf upp ur badet, har dock ansiktsmasken kvar på mig, tänkte att jag skulle diska å lite så nu.
medans den är på .
och sen gå in och duscha.

sa ju för ett tag sen att jag hade en hundhårig soffa, och att jag skulle köpa en roller.
men pappa kom med ett ganska bra tips som fungera bättre än en roller.
de va att ha en blöt hand, och dra undan håret med handen. :)

nu ska jag diska all min disk, sen duscha igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0