datakunskap

sitter i skolan och har datakunskap.
inte det roligaste, men de funkar!
ska strax springa iväg till tåget.
och åka hem till frövi.
måste komma ihåg att boka tvätt tid, vilket verkligen behövs!
måste också komma ihåg att köpa en ny glödlampa till köket, den gick nämligen sönder här om dagen.

Igår umgicks jag med louise ett tag, vilket va lika nice som vanligt.
vi gjorde inte så speciellt mycket. men nice ändå.

senare på kvällen klippte jag jacob, haha rakade honom också.
alltså skägget!
åkte med honom in till stan för att sova där.
skulle med tåget tjugo över  i morse.
vaknade halv 5, han kika på ett avsnitt utav simpsons, sen fick jag för mig att jag skulle missa tåget ifall jag inte skulle gå snart.
haha när jag kom ner till stationen så behövde jag ju bara vänta över en timme.
dum som ja e.

glömde mitt internet hemma vid mamma också, så det blir en vecka utan internet.
förutom när jag är i skolan såklart.

nu måste jag koncentrera mig på lektionen dom sista minutrarna.
byebye! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0