..

dö trött, skulle kunna somna när som helst.
inte allt för okej.
med tanke på att jag säkert kommer vakna mitt i natten och inte kunna sova mera.
har iaf sovmorron i morgon.
vilket känns helt okej.
de som är så tråkigt är att det går inget tåg/buss som passar såatt man kommer in i skaplig tid.
utan nästan varje dag så får man sitta och vänta i skolan innan man börjar.

men värst är när man ska hem.
i morgon missar ja tåget hem med en kvart tror jag.
tåget går kvart i 4, och jar har för mig att jag slutat 4.
så måste vänta i skolan i en timme för att komma hem.
och komma till ludvika vid halv 7. missa tjugo över 6 bussen hem.
så om ingen kan hämta mig får jag vänta till tio över 9.
inte allt för okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0