första

första bloggilägget på de här året. kanske de sista också? inte alls kul att blogga lägre. tänkte iaf berätta lite fort om de senaste dagarna. nyår, fest hemma vid mig, ganska mycket folk och en helt okej kväll :) dock inte så kul att städa på natten. me käde inte för att göra det på morgonen. i söndags åkte jag till hällefors, matlaging, bio,film och bowling blev det. åkte med tåget hem igår. eller ja hem till jacob. sov här för jag skulle upp till tandläkaren i morse. men missade tiden. klantingt. vart vid jacob hela dagen, hunnit gjort en taco gratäng, diskat å tvättat. nu ska jag kolllla på tv. den här datorn är helt trög att skriva med, drf blir de massa fel när ja skriver :p men de får ni stå ut med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0