hällefors

kom precis hem i från hällefors. va typ bara dit för att klippa fredrikskompis roger och hälsa på moster.

igår kl 12 skulle jag sätta i hårförlängning, kom dit, så hade dom beställt hem fel färg på håret. så dom började med att färga mitt hår. sen satt dom i förlängnigen. men det var jätte stor skillnad på håren då också, så do fick färga både mitt hår och förlängingen igen. tillslut blev det bra! då va det bara klippningen som återstod. vilket inte blev ett dugg bra. ska be någon i skolan klippa om det. men annars belv jag ganska nöjd med håret. var klar 3,5 timme senare. och det va nog den obekvämaste stol jag nån gång setat i.

tog 4 tåget mot borlänge, i ludvika hoppa felicia på :) gick till matpalatset för att äta. sen ner och ficka naglarna. vilket också bidde bra :)

nu ska jag ut och möta louise, så får vi se vad kvällen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0