Hårfärgning

sitter här med mörkbrun hårfärg i håret.
hatar själva "väntetiden" innan man ska skölja ur färgen.
så därför sysselsatte jag mig med lite matlagning istället.
fast så komplicerat va det inte ;)
blev lax, grönsaker å massa citron.

Jesper och johanna lånade min lägenhet några dagar under lovet.
så hade johanna med sig sin hund.
nu lär jag köpa en roller för att få bort allt hundhår i soffan.
svart hund + vit soffa = ingen bra kombination.

de jag skrev i förra inlägget som jag ville skulle hända.
de är iaf att jag letar efter en lägenhet i ludvika.
ska flytta dit istället och pendla till örebro varje dag.
finns både bra och dåliga fördelar med det.
men det känna iaf bäst att vara på hemaplan.

nu ska jag kolla hur jag ser ut i håret, ifall jag kan skölja ur färgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0