igår, igår, igår

Igår lekte jag med min kära vän Louise!
vilket var väldigt länge sen, har inte setts sen nyårsafton faktiskt.
inte likt oss, förut kunde det inte gå 3 dagar utan att vi såga?
galet.

vi träffades iaf på stan och fikade på engel.
sen sprang vi runt lite på stan, jag va ute och letade efter en praktikplats.
men de gick ju inte så bra.
pappa kom och hämtade oss i stan, hehe bekväma som vi är.
kom till nyhammar, haha gjorde några ärenden ;)

gick hem till mamma och åt, fast det va egentligen bara meningen att vi skulle hämta min dator.
gick hem till pappa och kikade på en film.
efter filmen smet louise hem.
och jag la mig i sängen efter min efterlänktade dator osm ja inte träffat på en vecka ;) haha


får se vad den här dagen har att erbjuda.
blir nog bara att vara hemma och ta det lungt.
skönt de ibland

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0