slö dag

sitter i soffan och har precis ätit.
blev tacogratäng med massa grönsaker idag.
mkt gott.
och mycket lätt att göra :)
den blev dock mycket godare idag än sist jag gjorde den hemma vid jacob.
HEHE

idag är det en såndär dag som jag inte orkar bry mig om någon, eller om någonting.
tänker enbart köra mitt egna race, och göra som jag själv vill.
men ändå är jag ganska sugen på att göra om någonting här hemma.
men vet inte vad. och det är väl egentligen ingen idé ifall sakerna ska ner snart ändå.

Förresten så har vi blivit inskriven i ludvika hem nu, och står i kö till lägenhet :)
vi ska också säga upp den här lägenheten till slutet av månaden :)

våran goda latte :)
kvällens göra lista.
- packa ihopp lite saker för hemfärd i morgon.
- städa undan i köket.
- dammsuga.
- diska om all disk sen jesper å johanna va här.
- duscha
- tända massa ljus å gräva ner mig i soffan för att kolla på film.
- lägga mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0