sooova

ska strax gå och lägga mig, vilket behöv på tanke med att min klocka ringer 04.30 i morron bitti.
dock så ställer jag den tidigare än jag behöver bara för att få snoza lite.

Den här helgen har jag inte gjort så mycket på egentligen.

i fredas var jag ledig ifrån skolan, föratt jag skulle till tandläkarn och ta bort nå grejs.
sen på kvällen gick ja till folkan en vända, vilket inte va det roligaste.

igår, så skulle jag börja jobba vid 1,  sov till 12, skönt! jobbade till kvart över 9.
va inte alls min dag igår, trött, sur & ingenting gick som jag ville.
sen hem och kika på tv med mamsen.

idag, började 1 då med, jobbade fram till kvart över 9.
gick bättre idag än igår iaf ;)
annars har jag väl bara duschat och kikar lite på tv.

kommer antagligen inte uppdatera någonting under veckan.
min dator har nämligen gett upp.
så tänkte lämna kvar den hemma i nyhammar och försöka få mamma att lämna in den vid torsten.

förhoppningsvis så gör hon det den här gången.
skulle behöva ha den för att göra klart massa skolarbeten som egentligen skulle vart inne.
kan inte ta hem de ifrån adela heller om jag inte har någon dator.

har iaf bestämt mig för att jag ska ha en grön vecka den här veckan ;) haha får se hur de går..

jaja, godnatt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0