sooommarlooov

Kan ju börja med att säga att jag har sommarlov nu, och att det är underbart!
vädret har ju kunna fått vart lite bättre bara.

Så måste jag väl göra  ett inlägg nu när angelica har snyggat till min blogg :)

såå, idag har jag varit hundvakt, ätit kinamat utomhus i regnet, köpt en klänning :o, setat flera timmar på engel, åkt buss, träffat louise och fia, umgåtts med felicia.

blev ett litet impulsköp  med den där klänningen, har fortf inte bestämt mig om jag gillar den eller inte.
jag är ju inte direkt någon som har klänning på mig..
och jag har sagt flera ggr att jag aldrig skulle använda en långklänning. men idag kom jag hem med en. får väl se om den blir att ligga intryckt i garderoben eller inte.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker absolut att du ska använda den, var ju superfin i den :)

2011-06-15 @ 23:04:00
URL: http://blackorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0