CV

Har precis skrivit ett CV och personligt brev, gick mycket bättre än jag väntat faktiskt :) Är dessutom ganska nöjd av resultatet.  men det va väl för att jag hade tobbes cv som mall.
Nu är bara frågan vart fan jag ska lämna in de?
måste också skriva en ansökan till komunen om sommar jobb där.
men vet inte riktigt vad man ska skriva? eller kan man använda sitt vanliga cv och personliga brev då med?
jag har iaf ingen aning!

Praktiken idag har vart kul och mysig :) när jag kom dit var salongen full med folk. som skulle färgas och klippas, så det va bara att sätta igång!
Tycker att det är lite sorligt att jag gör sista dagen där på torsdag.. heldre där än att vara i skolan!
man l'r ju sig nästan dessutom mer när man är på praktik än när man är i skolan.

nu ska jag dra mig ut på en liten kort promenad och hoppas på att huvudvärken försvinner!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ändrar alltid mitt personliga brev efter vilket jobb jag söker. Skulle jag söka jobb som dagisfröken skulle jag t,ex. skriva hur jag är med barn. Det brevet kanske inte passar om jag ska söka jobb på sibylla... Men CV är det bara att du skickar med!

2011-03-14 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0