Pluggpluggplugg!!

Kom hem kvart över 5 idag, va först ner i tvättstugan för att kolla om min tvätt tid fanns kvar, vilket den inte gjorde.
så det blev inge tvättning för mig idag :( så lagade mat lite fort, blev korvstråganof & pasta, åt.
sen satt jag mig i sängen och pluggade, jag och min mentor ska ju komma överrens om vad jag ska göra för uppgifter i veckan även vad jag ska göra för prov vecka för vecka, osv..
så idag skulle jag göra matte prov, vilket jag gjorde. å det känndes faktiskt ganska bra :)
sen tills på fredag ska jag ha gjort en uppgift på idrotten där man skulle sätta ihopp ett eget styrkepass, vilket jag också gjort idag :) å nu håller jag på att skriva lite på novellen. Men ska ge upp nu och sova lite istället. har sån fruktansvärd huvudvärk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0