precis klippt..

klippte Niclas för en stund sen, och efter han va det jockes tur!

har inte orkat bloggat på ett tag, har inte riktigt veta vad jag skulle skriva om. men i några dagar nu hade jag tänkt gjort det, men när jag vart på väg så har jag inte kommit på nå vettigt att skriva. å nu gör jag det enbart fär louise skull ;)

min morgon började med att jag tog bussen in till stan för att gå till tandläkaren, vilket inte va det skönaste! det ser ut som om att jag har botox i halv överläppen.. det har iaf lagt sig lite men ändå mycket kvar :( efter tandläkarn gick jag upp till min APU plats, som jag har på "min salong" på högberget. jag trivs iaf jätte bra!
förra veckan hade jag apu på roséns på stan, trivdes jätte bra där med.

å nu har jag inge mer att skriva. hejdå


Kommentarer
Postat av: The one and only .......... Frida!

PussKram

2011-03-10 @ 21:58:45
Postat av: louise

bra johanna! :)

2011-03-12 @ 12:40:16
URL: http://loouisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0