11.17

Sitter i skolan och har lunch. Är så sjukt trött, skulle kunna göra vad som helst för att få sova en timme eller två. Blev ju inte speciellt mycket sovande inatt. Men jag hade iaf en sjukt rolig natt med bullen. Hon kom till mig vid halv tio tror jag klockan va, då åkte vi ner på stan och handlade. Åkte hem till mig igen, skulle kolla på film, pratade igenom mer än halva filmen, och jag fattade ingenting av den. Så vi satt och kollade gamla blogginlägg som vi hade skrivit. Haha vad emu man kunde vara emellanåt. Kollade även på massa gammla bilder. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Allting blev helt fel igår när jag pratade också. Skulle tex säga "snyggt att det hänger handdukar överallt" men istället blev det " snyggt att jag hänger upp mina kakor" . Vi gick och la oss någobgång mellan 3-4 tror jag, och mitt alarm skulle ringa kl 4 men vi ändrade det till kvart över 5 ist. Haha blev lite stressigt.. bullen skjutsade iaf mig till tåget i morse, vilket va extremt skönt! Nu börjar snart frisör lektionen igen, tror att vi skulle färgat håret på våra dockor. Det här med att blogga från telefonen känns inte riktigt som min grej. Är extremt duktig på felstavningar kan blii kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0