12.30

Sitter på tåget påväg hem ifrån skolan. Onsdagar är sååå värdelösa! Börjar 9.30 och slutar 10.55, så är det bara att sätta sig på tåget hem igen. Känns lixom inte riktigt värt det.
Idag skulle man redovisa sitt svenska arbete som ska vara på 30 min. vi är 3 st i min grupp, tror ni att dom va där? så klart att dom inte va. Så på tisdag ska jag redovisa de jag skrivit om själv för läraren :) känns bra!

När jag kommer hem tänkte ja packa lite, ska åka bort i helgen. eller sover i örebro från torsdag till fredag, så åker jag vidare någongång på freda :) och kommer antingen hem på söndag eftermiddag eller på måndag kväll :) den som lever får se!

Kan också medela att det sitter 6 fjortisar bredvid mig, tror dom fått ögon i julklapp. Har nog aldrig varit med om några som glott så mkt. dax att skaffa sig ett liv småtjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0