18.52

Jag hade påbörjat ett inlägg för flera timmar sen, men då plingade det på dörren så blev det avglömt.
Jag kom iaf precis innanför dörren, har varit på teorilketion på trafikskolan. Den här gången handlade det om människan, det va både lite segt och intressant. Vi gick dessutom på övertid, skulle egentligen ha slutat kl 18, men slutade 18.30. Tur att jag inte har längre än 15 meter dit ;)

Annars idag så fick jag somsagt besök, Felicia kom hit :) vi satt och pratade lite om alltmöjligt, en liten stund efter kom även Louise :) men hon va bara här en kortis och medans hon väntade på sin mamma.

Nu tänkte jag ta en macka, och gör lite te och fortsätta med det där svenska arbetet som ska vara klart på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0