19.03

Mamma och Mikael va precis hit och drack kaffe, alltid kul att bli våldgästad ;)

Annars så har jag inte hunnit med nästan någonting alls sen jag kom hem från skolan, ätit lite och sen kom ju somsagt m&m.
Frisörlektionen idag va faktiskt riktigt rolig. Först satt vi och gick egenom lätt färg och lite så. va väl mindre kul. Men sen hade vi en tävling, man skulle vara 2&2. Man fick bara använda sig utav en docka,en hårborste,en kamm, en spray, hårnålar och snoddar så satt läraren på en låt, och då skulle man göra en så passande frisyr till låten på så lång tid som låten pågick. Så om låten va 4 minuter lång, så skulle man hinna med att kamma ut den förra frisyren, komma på en ny passande frisyr till låten som spelades, och skapa den nya frisyren tills låten är slut. Va lite kämpigt när man hade sån kort tid på sig. spelades 6 olika låtar, så 6 olika frisyrer skulle man göra efter varandra. Och efter låten va slut så skulle man gå runt och rösta på den dockan som hade mest passande frisyr för låten som spelades. å vinnaren utses på torsdag. Tycker det är riktigt kul när vi gör något sånt faktiskt :) men de kommer vi väl inte få göra när Tom slutar..

Nu ska jag sätta mig och plugga, tänkte nämligen vara hemma i morgon, så lär plugga ikapp svenskan som jag missar :)

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka?



Ha en bra tisdag :) Kram

2011-11-15 @ 21:45:05
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: camilla

vad roligt med frisörlektion:D har du det ofta?:D

2011-11-16 @ 09:02:55
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0