19.34

Kom precis innanför dörren, och nu väntar jag in lite folk :)
tycket att jag har haft fullt upp hela dagen. Började vid 10 på praktiken kom där ifrån vid 4.
Lotta har även klippt mig idag, blev nöjd! :)
När jag kom hem så började jag städa, hade redan relatift städat men tyckte att jag kunde göra det bättre när jag visste om att jag skulle få besök ikväll :)

Nu har jag precis varit iväg med jacob och tagit ut lite pengar och hämtat lite saker hemma vid han.
Ska gömma undan damsugaren och golvmoppen nu innan fina flickor kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej! vad fin blogg du har :) kolla gärna in min väldigt rosa blogg ;) jag har alltid tävlingar just nu (onepiece, smycken, smink) jag är även modell för bootcamp 2012's reklam. kramar! :D

2011-11-19 @ 12:56:45
URL: http://hannastangberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0