20.13

Det gick inte så bra för mig med pluggandet, så jag tog en varm lång dusch istället.
Tänkte att jag skulle försöka sätta igång snart igen, men har ingen motivation. Är mer sugen på att öppna körkortsboken och läsa i den, men det kan jag ju inte göra när jag har massa annat att plugga. Än så länge så går skolan före körkortet.

Har haft ett litet problem i min lägenhet ett par dagar.
I söndags storstädade jag, diskade undan all disk som fanns, kastade alla sopor, har inga pantburkar eller någonting. Men efter jag städat dök det upp massa äckliga blommflugor, en del kallar som bananflugor. Och jag tycker att det har varit så fruktansvärt äckligt. Så idag testade jag ställa fram ett glas med lite vin i, och en droppe diskmedel. Det verkar fungera, iaf än så länge. Får hoppas attdom där vidrerna försvinner helt!

nää, plugga var det!

Kommentarer
Postat av: Denise Holmsten▲ [Foto, Illustration & Mode ]

hoppas allt är bra ! kram

2011-11-16 @ 21:55:45
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0