20.36

har varit fullfart hela dagen idag! när jag kom av tåget så gick jag upp till hemköp och köpte en citron haha. sen gick jag och mötte Fia och Louise, färgade Fias hår, och undertiden hann Isabell komma hit. Felicia kom också efter en stund. öppet hus vid mig, alla är välkommna. hökken? ;)
gick upp på teori lektion vid halv 5, idag handlade den om landsvägskörning, så vi åkte runt i körskolsbilen och kolla vänster svängar.
vid 6 gick jag upp till högbergsskolan och gjorde någonting, vet inte riktigt vad.. haha.

nu har jag iaf precis kommit ut från duschen och borde börja packa. hehe tänker inte säga vart jag ska än bara för att Jennifer är så nyfiken ;) sen ska jag hinna med och läsa 2 kapittel ur färgboken. vid 9 kommer isabell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0