22.36

Har precis krypt ner i sängen under mitt varma täcke, tänkte snart försöka sova.
Jag håller på att försöka ändra på mina sovvanor, iaf på veckodagarna.
Har lovat mig själv att jag ska sova före kl 12, och kl 12 låter kanske ganska sent, men om jag inte tvingar mig själv att gå och lägga mig, så kan jag sitta uppe hela nätterna och bara glo. vilket inte är speciellt bra dagen efter då jag inte orkar göra någonting och somnar direkt jag kommer hem. Det har iaf funkat bra hela den här veckan förutom igår då jag visste att jag var ledig idag.
För flera år sen körde jag med en precis likadan sak, men då skulle jag ha lagt mig i sängen före kl 10 och hälst somnat före kl 10. Tror att det var Louise som fick mig att göra det, för att hon gjorde likadant.
Och det fungerade faktiskt riktigt bra!

Jag tycker inte om måndagar & torsdagar!
men jag har själv valt det, och får själv stå ut med det..
får gå hemifrå kvart i 6 dom dagarna, för att jag börjar kl 8. Och på torsdagar får jag åka tåg helt själv för Jenniger inte har någon lektion förens halv 10. känns ganska pissigt, men det får gå!

I morgon när jag kommer hem måste jag handla också, har verkligen ingenting i kylskåpet.

Nu ska jag sova, iaf försöka. Är inte spec trött :p haha. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0