17.05

kanske dax att kliva upp ur sängen nu, klockan är ju ändå 5.
har en kännsla av att det inte blir så mycket sovande natten som kommer, krogen sen ta sig hem & tjugo över 6 i morgon bitti ska jag åka iväg till västerås en vända.
men deb sömnen får jag ta igen på tisdag.

va ut med Jennifer igår på underbar hon va ju tvungen att ta oskulden :) va faktiskt riktigt roligt! och lite för full va ja väl kanske, men har inte mått ett dugg dåligt idag :D bara vart trött.

ikväll blir det nog krogen igen, nu är det linus tur att ta oskulden ;)
tror dock att jag ska vara nykter ikväll så jag orkar med morgondagen :)

ska dra mig upp ur sängen nu och hoppa in i duschen & börja göra mig i ordning sen bege mig bort och hämta bilen tror ja. om inte annat våldgästar ja  Jennifer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0