22.14

Ligger i världens skönaste soffa & känner mig helt medvetslös. Ska strax försöka bege mig hem, men är så sjukt trött så ögonlocken åker igen hela tiden. Här iaf haft en grym helg, nykter här ja vart men här kommit fram till att man kan ha kul nykter också, man kan nästan ha roligare nykter. Så länge man är med rätt människor. I fredags blev det lite matlagning med Jacobs, sen kom det lite folk dit. Vid halv1 blåste jag in till Ludvika för att hämta folk, men först blev det en liten vända in på underbar. Gick & la mig halv 7 på morgon strax efter 8 sätt jag i bilen på väg in till stan för att handla, och sen åka vidare mot Smedjebacken. Igår blev det fest, va nykter då också. Men sjukt kul va det ändå :) kom hem ca halv 10 i morse. Va ute och sladdat runt på nån äcklig Jävla grusväg inatt med 1 dm snö. Trodde att jag skulle dööö. Haha vilket sjukt onödigt inlägg det här blev.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0