5.47

Åååh hahaha ja måste vara dum i huvudet!
har inte sovit en minut inatt och om 40 min ska jag åka till västerås. inte direkt att sova nu. då kommer jag aldrig upp.
är fortf full är glad över att jag inte ska köra bil iaf.
och parkeringsböter får jag i morgon också om inte den där snälla karln går & stoppar i pengar åt mig. hahah

har iaf haft en bra kväll, förfesten va roligast sen blev det krogen, skulle gå hem & tog världens omväg för jag gick fel. hur kan man gå fel i ludvika?? kom hem, hann klä av mig & lägga mig i sängen. Gick upp och klädde på mig lika fort igen och gick några hus bort till 2 karlar, va där nån timme och nu kom ja precis innanför dörren.

funderar på om jag ska ta en dusch eller en raggar dusch, lutar mot en raggar dusch.

min näsa är blå, den gör ont & har haft mens hela kvällen. suveräääänt!

hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0