1.52

ligger i soffan och lyssnar på låtar från våras/tidig sommar. Allt va så sjukt konstigt då, men samtidigt sjukt kul :)

Vaknade kring 1 idag av att telefonen ringde, 10 min senare ringde det igen, så det va bara att pallra sig upp och bege sig ner mot stan. sprang på fia och angelica där innan linda kom. Gick bort till bk och träffade johanna och några till. kuuuul å träffa nubbe igen =) johanna också för den delen. jag och linda fikade lite på bk, i ganska många timmar faktiskt. jennifer kom ner på stan en vända också. linda och jennifer begavsig hemåt så ja begav mig mot nyhammar för att bada. sjukt kallt vid malingarna, så vi doppa oss där och åkte vidare till hafstjärn där det faktiskt va skapligt varmt i vattnet :) blåste in till stan igen å mötte på felicia, så stog och tjåla lite med henne. sen våldgästa ja angelica och fia vid piren parkeringen där jag även avslutade kvällen med att kasta ur mig en pizza.. haha frächt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0