21.42

Nu när jag har sommarlov på riktigt borde jag ju ha all tid i världen på att uppdatera bloggen.
Men har haft fullt upp hela dagen, började dagen med en lunchdejt med mamma, jocke och jesper. Gick direkt hem till jennifer vi bestämde oss för att åka till borlänge och kolla på strutsar. Sagt och gjort! trodde jag skulle skita på mig när jag skulle mata en struts. livrädd! trodde även att jag skulle spy när en struts kissade. haha såg sjukt äckligt ut!

kom hem och va hemma en liten stund, sen begav vi oss ut i skogen och skulle plocka svamp. hittade inge svamp men hade 100 myggbett med oss hem igen. fick även information om lungcancer av en gubbe.

nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan jag somnar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0