23.31

min sommar har ungefär sett ut såhär!

*  Jobbjobbjobb
* Umgåtts med underbara vänner
* Sömnlösa nätter
* Massa bilåkande
* Beroende av djungelvrål & wrap
* Vart på mitt första polisförhör
* Massa äventyr
* Sovit i baksätet i en bil med anna
* Tvingat min vän att åka ragga bil med okända gamla gubbar
* Börjat knarka. Enligt rykten åtminstonde. & rykten ska man inte lyssna på för det stämmer inte.
* Vart på en visit till akuten & ätit 7 olika mediciner i evigheter
* Blivit väckt mitt i nätterna för att vara chaufför
* Har mer eller mindre bott vid min kära storebror i nyhammar
* Umgåtts alldeles för lite med jennifer
* Druckit en massa alkohol
* Letat efter spöken
* Dygnat för att hålla mig vaken till hotellfrukosten
* Stått på nyhammars skolgård och sovit i bilen

ääh har gjort en jävla massa i sommar, men här är en liten del iaf :)

Det här har iaf vart en av de bättre somrarna, även om vädret inte vart det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0