17.46

Sitter på tåget hem, har setat på tåget i 37 minuter och under den tiden har jag hunnit med å proppat i mig en förjävligt god sallad som man fick plocka ihop själv på ica. Har också hunnit med att blivit arg. Det satt en liten kille framför mig som va 7 år kanske, han satt där med sin mamma. Och hans mamma verkade inte ha nå vett innanför pannbenet. För det första satt han och sparkade mig på benen hela tiden, med flit då alltså. Inte så att han bara kom åt. Till alla som gick förbi i gången så sa han att de va jävla fittor och mamman bryr sig inte, hon sitter bara där och vrålar i sin telefon så man skulle kunna tro att hon tror att man kan skrika till sitt hemland.
Inte nog med det, Det satt en man en bit bortanför oss och han satt och sov. då gick den där lilla killen fram och till den där mannen och slog honom i huvudet flera ggr. Och mamma brydde sig inte. Visst han kanske inte slog hårt. Men kul att bli väckt av en liten turkunge som står och slår en i huvudet.
Ibland kan man fundera hur endel föräldrar uppfostrar sina barn. visst, jag är inte gudsbästa barn och verkligen inte perfekt. Men vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0