19.09

Tänkte lite idag. Och kom på att jag lägger ner alldeles för mycket tid på allt som jag egentligen inte borde lägga ner tid på.
Känner mig sjukt stressad över allt! Men ändå tar jag inte tag i det.
Har 2 hemtentor som ska vara inlämnade v.7 alltså nästa vecka. Den ena ska egentligen redan vara inne i morgon.
Har lagt ner aldeles för mycket tid på körkortet den senaste veckan. När jag egentligen skulle ha behövt lagt ner minst lika mycket på skolan. Känner att körkortet är viktigt för om jag inte tar det nu, så kommer jag aldrig ta det. Kan inte ge upp nu heller tycker jag när ja lagt ut så mycket pengar på det. Men skolan är ju egentligen ännu viktigare, speciellt när jag har flera kurser från 1an att ta igen som jag bara skitit i.
Har även gjort en kursplan med min lärare om hur vi ska lägga upp alla arbeten som jag har kvar. och jag tyckte att allt såg bra ut. Meeeen veckorna rullar på aldeles för fort och jag har helt glömt av skolan.
Visst jag var sjuk hela förra veckan, och är fortfarande sjuk. Och sjuk måste man ju få vara. Har ju egentligen haft all tid i världen att plugga när jag vart hemma. har jag gjort det? Nej.
Skärpning nu Johanna. Tänker plugga satan nu i kväll & sitta uppe hela natten om det nu skulle behövas..

Såhär känner jag för allt just nu!
(100år gamal bild som jag hitta på datorn)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Helt rätt inställning Johanna!!! :)

2012-02-12 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0