6.00




Vad åt du senast?

- grillad kyckling
Har du fått någon komplimang i dag?
- yes
Har du varit med i en rättegång?
- Nej, & hoppas jag aldrig behöver
Gillar du att shoppa?
- finns nog inge tråkigare
Är du polare med grannarna?
- haha nej
Vilket språk pratar din pappa?
- Svenska.
Vilka länder har du bott i?
- Sverige.
Senaste piercingen?
- öronen haha
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
- ööhm, igår tror jag
Vad stog det i ditt senase sms?
- Hur är läget? :)
Vem var ditt senaste sms ifrån?
- Johan
Vad var det i ditt senaste MMS du fick?
- Haha barnförbjudet.
Vem var dit senaste MMS ifrån?
- De behöver ni inte veta :)
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
- Haha, jadå.
Har du något husdjur?
- papi har en stoor fluffig hund
Har du täckt någons hus med toapapper?
- Nej, borde jag gjort det?
Hur bra är din syn?
- suuuper bra
Har du varit på ett party?
- jaaa, det har jag
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- ja, om jag va självmorsdsbenägen :D
Har du varit utomlands?
- yess, det har jag!
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
- De som jag aldrig vart på ;)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Beror nog lite på hur det hela gick till. Är ju inte så ovanligt med slagsmål i min klass. hahah
Var är dina syskon just nu?
- ööh Jocke är nog i nyh eller gränges? Jesper i söderbärke? och jacob vet jag inte
Vad var den senaste drömmen som du minns?
- haha att jag flyttade
Vem ringde dig senast?
- Jacob
Vilken tid gick du upp i morse?
- 05.50
Vad ska du göra i helgen?
- Hund & husvakt
När var du riktigt sjuk senast?
- Nuuuu, nej men jag vet inte
När såg du en kändis senast? Vem var det?
- Ingen aning.
Vad finns i din bakficka?
- Har ingen.
Har du färgade linser?
- njet
Vad gjorde du klockan två i natt?
- soooov <3
Vad ska du göra efter det här?
-
ska sooova
Är du kär?
-
nej de tror jag väl inte
Har du mer än 6 par skor?
-
kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0