23.56

kanske är efterbliven jag, men jag fattar inte varför alla säger att blogg.se ser anorlunda ut. de gör det iaf inte för mig :)

min dag har iaf vart fartfylld. inte en lugn stund alls knappt.
Började dagen med att gå upp och städa. är ju i Jacobs hus när jag jobbar, så det kan väl vara trevligt för han om det är städat någon gång när han kommer hem :) började jobba vid kl 3, kvällen gick hur fort som helst. och rullade på hur bra som helst :) börjar komma in mer och mer i det här nu. vilket känns väldigt skönt :)
Direkt när jag slutade blåste jag in till stan och träffa jennifer en snabbis. Va hem till mig och hämtade lite grejer sen va ja in och handla lite saker på statoil innan det blev en färd ut till nyhammar igen. nu sitter jag här i skogen med en tjatig storebror som tycker att jag ska bära pellets. vilket jag tycker att jag inte ska göra. klockan är ju förfan mitt i natten ;) räcker med att jag ska dammsuga när pöjkera har åkt.

Måste även säga grattis till världens bästa mamma som gifte sig idag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0