23.33




Häär får nu en bra låt att lyssna på medans nu läser ett ointressant inlägg!


Jag är nog den som planerar mina dagar sämst! Har hur mycket som helst att göra, men roar mig ändå före jag gör allt jag ska göra. som idag, skulle egentligen hem och plugga medans min bil blev klar, men va så sjukt trött. Om jag hade åkt hem hade jag somnat. så ja åkte till lotta istället. Satt där tills bilen blev klar, åkte dirket ut till nyhammar och hämta anna. vi tog oss en vända ner till rossa. sen skulle vi åka hemn och städa. men så blev inte fallet. vi åkte istället ut på äventyr i nyhammar, grangärde och stensbo. sen åkte vi hem och tjåla massa skit. nu är klockan halv 12, har jag pluggat? svar nej! har jag städat? svar nej!
såå jag har hela natten framför mig med å städa, eftersom det ska vara klart senast i morgon.
Har ju iaf sovmorgon till 10 i morgon, men lär väl gå upp vid 7 för att hinna duscha, fixa mig och åka in till stan.. måste hinna förbi på volvo också innan jag börjar. dryyyygt!
så hela kvällen i morgon lär ja spendera med å plugga. kommer jag göra det? haha kan ja väl aldrig tro om jag känner mig själv rätt. lutar mot att det kanske skulle kunna bli fest i smb med anna.

nää, städa vare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0