20.54

ligger i sängen och stirrar rakt upp i taket, precis som jag gjort dom senaste dygnen. har inte ens vart ut utanför dörren, har inte en kollat ut genom fönstret. de längsta jag gått är in på toa & in i köket för att röka. har inte kunna ätit förens idag då jag fick i mig ett glas fil, sen sa magen ifrån. börjar tröttna ganska rejält på att ligga här. men det finns en positivsak i det hela, haha det blir billigt! inte slösar man massa onödig bensin på att åka 7 ggr till nyh på en dag, man röker inte lika mycket & det går inte åt nå pengar till mat.

på fredag fyller jag år, om jag är bättre kan det hända att det blir lite mat från china & diskobowling på kvällen! och även lite alkohol på det.

hade som nyårslöfte att jag skulle vara nykter fram till första mars. gick ju... bra. av dom 15 första dagarna va jag full 12 dagar. har varit nykter en HEL helg, annars har det varit fest hela tiden. känner att det kanske behöver en skärpning med det där. eller ja, min kropp behöver. så efter den här helgen blir det nog nyktert ett tag.

nääää, nu ska jag ringa å tjåla massa skit med en vän tror jag. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0