22.58

hännä sittä ja i min söffä å ä hungri. hungrig dom ett djur och jag hoppas att din macka smaka röööv Angelica ;)

idag har det iaf vart en bra dag. börja med att jag vaknade av ett sms, 2 och en stund senare vid typ halv 7 ringde bemanningen å fråga om jag kunde jobba, körde ner Anna till sitt jobb och jag begav mig till mitt jobb. slutade kl 3, åkte rakspåret till smb och hämtade en dammsugare och 2 biobiljetter. åkte hem och kollade på hockey med Louise och Angelica. skit match! tröttnade dock å kolla efter 2-1. kan verkligen inte koncentrera mig när det är hockey på tv. så under sista perioden bosatte jag mig på ballen å tjåla i telefon istället.

nu ska jag nog dyka ner i sängen och försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0